Στο alpamayoPRO, μένουμε πιστοί στη διαδρομή που έχουμε από καιρό χαράξει μαζί με τους Έλληνες δρομείς. Επιχειρούμε για μια ακόμη φορά να βάλουμε τη σφραγίδα μας στη διοργάνωση αγώνων ορεινού τρεξίματος. Ενώνοντας δυνάμεις με την εταιρεία διοργάνωσης αγώνων Trail Project διοργανώνουμε μια νέα σειρά πρωτότυπων αγώνων ορεινού τρεξίματος στην ευρύτερη περιοχή της Αττικής.
Ο γενικός τίτλος της διοργάνωσης είναι alpamayoPRO Trail Project, θα έχει τη μορφή κυπέλλου, και μέσω ενός απλού συστήματος βαθμολόγησης ανά κατηγορία, οι τελικοί νικητές θα κερδίσουν σημαντικά δώρα από τους χορηγούς της διοργάνωσης.
Μέσω του alpamayoPRO Trail Project απευθυνόμαστε σε κάθε δρομέα που θα ήθελε να ζήσει την εμπειρία ενός ορεινού αγώνα με τα ποιοτικά χαρακτηριστικά των διοργανώσεων στις οποίες εμπλέκεται το alpamayoPRO με ασφάλεια, σε ελεγχόμενο περιβάλλον αλλά και σε κάθε έμπειρο αθλητή του ορεινού τρεξίματος που θέλει να κάνει μία δυνατή προπόνηση ενόψει της προετοιμασίας του. Ταυτόχρονα φιλοδοξούμε να δώσουμε σε αρκετό κόσμο την ευκαιρία να γνωρίσει νέα μονοπάτια και διαδρομές, να αγαπήσει το τρέξιμο στη φύση, κινούμενος σε μικρή απόσταση από τον αστικό ιστό.
Για το 2012 προγραμματίζουμε τη διοργάνωση 5 αγώνων στα βουνά της Αττικής. Οι δύο στους πρώτους μήνες του νέου έτους και οι επόμενοι το ερχόμενο φθινόπωρο. Το μέγιστο μήκος ανά διαδρομή δε θα ξεπερνάει τα 15 χλμ. ενώ σε κάθε αγώνα θα υπάρχουν 4 κατηγορίες: Νέων Ανδρών έως 30 ετών, Ανδρών από 31 έως 45 ετών, Βετεράνων Ανδρών από 46 ετών και άνω, και μία Γυναικών ανεξαρτήτου ηλικίας. Οι προγραμματισμένες ημερομηνίες που πρέπει να σημειώσετε στο αγωνιστικό σας ημερολόγιο είναι οι εξής : 12/02, 25/03, 30/09, 28/10 και 25/11.
Η σειρά αυτή έρχεται να συμπληρώσει το alpamayoPRO Trail Race 2012 που θα διεξαχθεί κανονικά στις 13 Μαΐου. Όλες οι λεπτομέρειες σχετικά με τις τοποθεσίες των νέων αγώνων, τα τεχνικά χαρακτηριστικά των διαδρομών, το σύστημα βαθμολογίας και τα δώρα των νικητών του Κυπέλλου, θα ανακοινωθούν μέσω διαδικτύου τον Ιανουάριο.
Φιλικά, με πολύ μεράκι και ενθουσιασμό
Η οργανωτική επιτροπή